mandag den 10. maj 2010

Dejlig hyggelig weekend

Denne weekend startede med, at familien hjalp til med et arrangement i byen, hvor Roklubben havde mulighed for at tjene en skilling. Rigtigt hyggeligt.

Derefter blev det til lidt strik på en jakke til svigerindens kommende barn. Jeg syntes, at det er dejligt, at jeg skal være tante til november.

Søndag var vi på bagagerumsmarked i ålborg og der fandt jeg et par bøger. Heriblandt Liza Marklunds røde ulv til 5,-. Den manglede i samlingen.
Samt et par strikkepinde str. 4 til 5 kr. Strikkepinde får jeg aldrig nok af. Underligt nok har de det med at forsvinde indimellem. Hvorfor mon??????

Så var der også to firkantede Zink kasser med låg. De kom også med hjem til den famøse pris af 35,-
En Rosendahl vandkaraffel til 40,- kunne jeg heller ikke stå for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar