torsdag den 24. juni 2010

Lidt af alting


Jeg har ikke haft tid til at skrive herinde, Men nu skal det være.

Men først et billede at en tysk madkurv.

Vi har haft en rigtig god tur til Bad Segeberg. En rigtig hyggelig regatta.


Jeg er ny begyndt, at sy Baybjakken sammen, så kan jeg komme til at samle masker op til hatten.

Derudover har min mor haft fødselsdag. Hun blev 60 år. Hun blev fejret både lørdag og tirsdag.

Min far var lige en tur oppe på sygehuset og vende. Han bliver svimmel. Så nu skal han forhåbentlig udredes, så han kan komme på toppen igen.

2 kommentarer:

  1. Og inden længe hedder det Sorø...tænk hvis vi kunne få så dejligt vejr, som det er nu :-)

    SvarSlet
  2. ja, det ville være rigtigt dejligt. Må dog lige advare om, at vi sigter efter en masse medaljer. gg.

    SvarSlet